Veel gestelde vragen

Hoe verloopt het proces na het plaatsen van mijn bestelling?
Nadat je een bestelling geplaatst hebt en succesvol hebt afgerond, ontvang je een bevestiging op het door jou ingevoerde emailadres. Zodra wij de betaling binnen hebben, ontvang je een mailtje dat we jouw pakketje gaan inpakken. Zodra het pakket klaar staat om af te halen of is verzonden, ontvang je ook daarvan een mailtje. Indien jouw bestelling verzonden wordt en hier een track en trace code aan vast zit, ontvang je een mailtje met jouw track en trace code zodat je gemakkelijk zelf je bestelling kunt volgen.

Hoe worden de bestellingen verzonden?
Alle pakketten worden met veel liefde en zorg verpakt.  De tarieven die wij hanteren zijn € 6,= voor Nederland en € 8,95 voor België. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden van verzending. Ook ontvang je de track en trace code per mail. Op deze manier kun je jouw pakket volgen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat kan! Je kunt bij het invoeren van je gegevens tijdens het bestelproces aangeven dat je een ander afleveradres wilt selecteren en daarna simpelweg de adresgegevens van het gewenste afleveradres invoeren. Wij zorgen er dan voor dat jouw pakketje op de juiste locatie afgeleverd wordt!

Ik heb een verkeerd bezorgadres opgegeven?
Per ongeluk een verkeerd adres opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We  proberen de bestelling dan nog te wijzigen. Uiteraard kan het wel zo zijn dat het pakket al verstuurd is naar het opgegeven adres. Wellicht kunt u daar dan vragen of zij het ontvangen hebben en het daar ophalen.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Ja, dat kan zeker! Je kunt tijdens het bestelproces na het selecteren van de betaalmethode aangeven of je het wilt afhalen of wilt laten verzenden.  Ophalen kan in Nunspeet en in Elburg. Je krijgt een mailtje zodra jouw bestelling klaar staat om af te halen en je kunt aangeven of je dat in Nunspeet of in Elburg wilt. Let wel op; je dient van te voren contact op te nemen om een afspraak te maken wanneer je jouw bestelling op komt halen. Het zou namelijk jammer zijn als je voor een dichte deur komt te staan.

Ik woon niet in Nederland kan ik bij jullie bestellen?
Dat kan. Stuur dan een bericht via service@eenkijkjeinjezelf.nl of via het contactformulier. Wij berekenen dan de extra verzendkosten en zodra de betaling binnen is sturen wij het op.

Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, dat kan zeker! Je kunt bij het betaalproces kiezen voor Klarna achteraf betalen of betalen met je creditcard. Wel rekenen wij bij Klara de extra kosten aan u door. Na ontvangst van de bestelling ontvang je van Klarna een betaalverzoek welke je binnen 14 dagen dient te voldoen.

Welke betaalmethodes zijn er?
Bij ons kun je voor diverse betaalmethodes kiezen. We hebben een zo ruim mogelijk aanbod, zodat er altijd een geschikte betaalmethode tussen zit. Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethodes aan:

  • iDeal
  • Credit card
  • Klarna Achteraf Betalen

 Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Helaas is dat niet mogelijk.  Al onze producten zijn gepersonaliseerd op naam van waarvoor iemand onze producten aanschaft, dat geldt zowel voor onze geboorteposter, kanjerposter en voor de persoonlijke rapportages. Derhalve zijn onze producten uitgezonderd van herroepingsrecht zoals ook vermeld in onze voorwaarden. Dit geldt niet voor eventuele bijproducten, zoals fotolijsten.

Met andere woorden u kunt onze producten na aankoop niet retourneren.  Uiteraard als van uit onze kant iets niet goed gaat en er iets niet correct is aan uw bestelling is er wel degelijk garantie.  Ook als door onze fout een naam of geboortedatum niet goed geschreven is zullen wij dit uiteraard herstellen. Voor afhandeling klachten en garanties zie onze klachten en garanties procedure.

Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar het pakket binnen 2 werkdagen op de post te doen en zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen van de vervoerder. Je kunt jouw bestelling volgen via de track en trace, zodat je kunt zien wanneer jouw pakketje wordt afgeleverd.

Het kan voorkomen dat het iets langer duurt al wij iets niet in voorraad hebben om  het product af te leveren. Dan zullen wij u op de hoogte stellen en u de mogelijkheid geven om de bestelling te annuleren.

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Dit kan op diverse manieren. Zo kun je ons bereiken via ons mailadres service@eenkijkjeinjezelf.nl

Ook kun je telefonisch contact opnemen via 06-17682213. Wel bestaat  de kans dat we niet direct bereikbaar zijn, maar we bellen je dan zo spoedig mogelijk terug. Via de contactpagina kun je ook een bericht sturen.