Garantie

Wij geven en zijn betrokken bij onze producten en doen logischerwijze ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Dan dient u het beschadigde product aan ons te retourneren en zullen wij opnieuw een nieuw product voor u maken en aan u doen toekomen. Dit gaat in werking zodra wij het beschadigde product ontvangen hebben.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@eenkijkjeinjezelf.nl. Wij zullen dan ons uiterste best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur  via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij zullen bij een fout onzerzijds  het product herstellen maar wij zijn niet verantwoordelijk voor het vervangen van producten die foutief gedrukt zijn wanneer de koper zelf een verkeerde naam of geboortedatum heeft doorgegeven. Nog zijn wij verantwoordelijk voor producten die foutief of niet geleverd zijn doordat de koper een verkeerde naam of adres heeft opgegeven.